جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خريد اينترنتي ابزار آلات نجاري

خريد اينترنتي ابزار آلات نجاري يكي از مهم ترين چالش ها در حوزه هاي مختلف صنايع توليدي چوب  و حتي براي استفاده شخصي  در خانه ها است.

 ابزارهاي نجاري  انواع مختلفي دارد كه هر كدام براي كار مشخصي طراحي و ساخته شده است. ابزارآلات مختلف به ما كمك مي كنند تا كارهاي مختلف را به راحتي انجام دهيم.

ابزارآلات صنعتي  براساس نوع كاربرد، نوع كارايي و هم چنين نحوه استفاده از آنها، به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شوند.

 براي خريد  آنلاين ابزارآلات جاري از صدها فروشگاه هاي مختلف در اينترنت مي توانيد به سايت ابزار سعيد مراجعه نماييد. در واقع در اين مقاله سعي داريم تا بگوييم خريد ابزار آنلاين اينترنتي چگونه است؟ انواع ابزارآلات و بهترين آن ها كدامند؟

 

معرفي ابزار نجاري

 

امروزه خريد ابزار نجاري در صنعت بيشتر از پيش، نامش به گوش مي رسد. اين ابزار هم مي تواند دستي و هم مي تواند از نوع برقي باشد. دريل، فرز نجاري، انواع ابزار دستي و ابزار اندازه گيري از ابزارآلات نجاري محسوب مي شوند.

يراق آلات

 

خريد يراق آلات نيز مانند خريد ابزار، حائز اهميت است. امروزه به بسياري از ابزارآلات فلزي و آبكاري شده كه داراي قالب هاي خاصي هستند، يراق گفته مي شود. در واقع يراق آلات ابزاري هستند كه تكميل كننده بسياري از وسايل ديگر به شمار مي آيند.

دستگيره

دستگيره از مهم ترين و رايج ترين يراق آلات موجود در بازار است. اين وسيله بر روي درب هاي مختلف از جمله درب هاي ورودي و درب كمد يا كابينت نصب مي شود و تأثير زيادي در زيبايي دارد.

دستگيره نيز مانند بسياري از ابزارهاي ديگر، مدل هاي مختلفي دارد كه از بين آن ها مي توان به دستگيره روزت يا دو تكه، دستگيره پلاك يا يك تكه، دستگيره كابينت، دستگيره ديجيتال و … اشاره كرد.

قفل

قفل يكي ديگر از يراق آلات پركاربرد به شمار مي آيد كه وظيفه حافظت از اموال را برعهده دارد. قفل از قديمي ترين يراق آلات است كه از مهم ترين آن ها مي توان به قفل كتابي، قفل آويز، قفل فرمان و پدال، قفل درب حياط، قفل سوئيچي، قفل ديجيتالي و … اشاره كرد.

از ديگر يراق آلات پركاربرد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

  • لولا (شامل لولا گازور، لولا تخت، لولا مخفي و …)
  • پايه ها و درپوش از جمله پايه كابينت
  • چرخ صندلي
  • ريل كابينت و كشو

 

پيچ و مهره و متعلقات

پيچ و مهره و متعلقات ابزارآلات وسايلي هستند كه از آن ها جهت ايجاد اتصال وسايل مختلف به يكديگر و سطوح مختلف استفاده مي شود. هنگام خريد ابزار يراق حتماً مي بايست به نوع و اندازه هاي آن توجه نماييد. از مهم ترين اين ابزار مي توان به موارد زير اشاره كرد:

     انواع پيچ (پيچ چوب، پيچ استوانه، پيچ نصب، پيچ كابينت، پيچ سرمته و …)

  • مهره
  • رولپلاك
  • انواع ميخ (ميخ فولادي، ميخ نجاري، ميخ ميخكوب و …)
  • واشر (واشر تخت، واشر فنري و …)
  • گونيا

 

دستگاه جوش

دستگاه جوش يا اينورتر جوشكاري يكي از پركاربردترين ابزارآلات برقي به شمار مي آيد كه از آن براي اتصال دو قطعه به يكديگر استفاده مي شود. اين دستگاه انواع مختلفي دارد كه محبوب ترين آنها دستگاه جوش الكترود است كه در آمپرهاي مختلف به بازار عرضه شده است.

از دستگاه جوش هاي ديگر مي توان به دستگاه تيگ يا آرگون و دستگاه جوش ميگ يا CO۲ اشاره كرد.

تيغ اورفرز و CNC

دستگاه سي ان سي جزء ماشين آلات پيچيده با سيستم كامپيوتري مي‌باشد كه از قطعات مختلفي از قبيل كلمپ، كولت، مته و ابزار آلات سي ان سي تشكيل شده است. در كنار اين موارد اورفرزها نيز جايگزين هايي براي ماشين سي ان سي مي‌باشند كه از مته هاي مخصوص به خود استفاده مي‌كنند. در اين دسته بندي قصد داريم اطلاعات لازم درباره كلمپ، كولت و انواع مته سي ان سي و اورفرز را در اختيارتان قرار دهيم.

كلمپ و كولت

كلمپ و كولت ابزار هايي براي تغيير در اندازه شفت و نگهداري يك تيغ اور فرز يا مته سي ان سي چوب در جاي خود بكار مي رود. ممكن است شما مته سي ان سي را تهيه نموده باشيد كه با قطر اسپيندل دستگاه سي ان سي شما هم خواني ندارد و كوچكتر است با كمك كلمپ و كولت اين مشكل حل مي شود.

مته و ابزار سي ان سي

اين دسته از ابزار آلات شامل انواع تيغه و مته سي ان سي مي‌باشد. با خريد مته و ابزارهاي سي ان سي شما مي‌توانيد اموري از قبيل حكاكي، برش، شيارزني و ... را انجام دهيد. براي انتخاب صحيح بايد به قطر شفت، اندازه كارگير و ارتفاع مته سي ان سي دقت نماييد كه متناسب با اجزاي مختلف دستگاه شما باشد.

مته و ابزار بلبرينگي

امروزه از انواع تيغ بلبرينگي استفاده هاي زيادي مي‌شود و داراي مدل هاي مختلفي هستند كه كار هر يك متفاوت مي‌باشد. دليل اين نام گذاري اين است، كه تيغ هايي كه بلبرينگ دارند را مته بلبرينگي يا مته اورفرز مي‌نامند. مته اورفرز فقط مخصوص دستگاه فرز ميزي و اورفرز دستي است و نمي‌توان از آن بر روي دستگاه CNC استفاده كرد. بلبرينگ موجود بر روي مته و ابزارهاي اورفرز نوعي راهنما به حساب مي‌آيد تا راحت تر بتوان بر روي سطح مورد نظر شكل تيغه را پياده سازي نمود.

پك مته و ابزار آلات اورفرز

 خريد مته و ابزار آلات اورفرز  از تنوع بالايي برخوردار هستند و در سايزهاي مختلف توليد مي‌شوند. پك مته و ابزار آلات اورفرز شامل مته هاي سي ان سي و بلبرينگي مي باشد كه در مدل هاي مختلفي از قبيل تيغ بانكي، شيار زن, دم چلچله, حكاكي و... عرضه مي گردد.

ابزار دستي

هنگام خريد اينترنتي ابزار دستي، انتخاب ابزار دستي از مهم ترين دغدغه هاي يك كاربر است. ابزارآلات دستي يا ابزار غيرالكتريكي نيز همان طور كه از نامشان پيداست، به وسيله دست و بدون نياز به منبع برق مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

اين ابزارآلات قدمت بيش تري نسبت به ابزارهاي ديگر دارند و در اصل، بسياري از آن ها علت پيدايش ابزارهاي بادي و برقي به شمار مي آيند.

پيچ گوشتي

از پيچ گوشتي براي باز و بسته كردن پيچ هاي مختلف استفاده مي شود. پيچ گوشتي با توجه به انتهاي پيچ انواع مختلفي دارد. اين وسيله مي تواند دوسو، چهارسو، ستاره و يا آلن باشد.

انبر

انبر داراي دو دسته و دو تيغه است. به طوري كه تيغه هاي آن يكديگر را قطع كرده اند. انبرها از قديمي ترين ابزارالات به شمار مي آيند كه كاربردهاي متفاوتي دارند و براساس همين كاربردها، تقسيم بندي مي شوند. از مهم ترين آن ها مي توان به انبر پرچ، سيم چين، انبر قفلي، گاز انبر، سيم لخت كن و انبردست اشاره كرد.

آچار

آچار وسيله اي است كه براي باز و بسته كردن و جلوگيري از چرخيدن انواع پيج و مهره بكار مي رود. اين وسيله با استفاده از نيروي گشتاوري كه دسته بلند آن ايجاد مي كند، اين عمليات را انجام مي دهد.

از مهم ترين و پركاربردترين آچارها مي توان به آچار فرانسه، آچار آلن، لوله گير يا شلاقي، دو سر رينگ، دو سر تخت، بكس دستي و بسياري از آچارهاي ديگر اشاره كرد.

 

اره دستي

از اره هاي دستي براي برش چوب استفاده مي شود. از انواع اين وسيله مي توان به كمان اره، اره ساده، اره باغباني و اره مويي اشاره كرد.

منگنه كوب

خريد منگنه كوب از پركاربردترين ابزارآلات است كه براي اتصال و محكم كردن دو قطعه به يكديگر به كار مي رود. از منگنه كوب براي اتصال قطعات چوبي، روكش كردن و اتصال پارچه و چرم به يكديگر استفاده مي شود.

متر

متر وسيله اي براي اندازه گيري ابعاد و كاربردهاي متنوع است. اين وسيله از نوار باريكي تهيه شده است كه جنس اين نوار مي تواند از جنس فلز، پارچه، ليزر و … باشد. از مهم ترين انواع متر مي توان به متر ليزري، متر مهندسي، متر ساده و متر نواري اشاره كرد.

كوليس

كوليس يكي از انواع ابزار اندازه گيري دقيق است كه مي توان از آن براي اندازه گيري دقيق طول داخلي و خارجي، قطر و ارتفاع اجسام استفاده كرد. كوليس داراي سه نوع متداول و رايج است. از انواع كوليس مي توان به كوليس ساده يا ورنيه، كوليس عقربه اي يا ساعتي و كوليس ديجيتال اشاره كرد.

از ديگر ابزار اندازه گيري مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

  • تراز دستي
  • مانومتر
  • خط كش و گونيا
  • مولتي متر
  • دماسنج
  • ترازو
  • رطوبت سنج

كمپرسور باد

خريد اينترنتي كمپرسور هوا  يا پمپ باد دستگاهي است كه حجم باد را كم مي كند و آن را به صورت فشرده در مي آورد. از كمپرسور هوا به عنوان منبع تغذيه در ابزارآلات بادي استفاده مي شود.

از كمپرسور باد براي در يخچال و براي باد كردن بسياري از وسايل بادي همچون لاستيك، تاير، توپها و … استفاده كرد. اين محصول در ظرفيت هاي مختلف توليد مي شود. برخي از اين دستگاه ها سايلت و بي صدا و بعضي ديگر پر سر و صدا هستند.

ابزار ايمني

خريد ابزار ايمني يكي از نكات مورد توجه به هنگام كار با انواع ابزارآلات است. اين نوع ابزار آلات از بدن انسانها در برابر حوادث و مشكلات مختلف در كار حفاظت مي كند. ابزار ايمني براي انجام هر كاري لازم و ضروري است و داشتن در محل كار اجباري مي باشد.

فروشگاه آنلاين ابزار سعيد با تكيه بر سالها تجربه و خدمات پشتيباني قوي فني و تخصصي در صنعت ابزارآلات  نجاري و كارگاهي در سال 95  تاسيس شد و با استفاده از تخصص خود خدمات تخصصي  و گسترده خود را در زمينه ابزار  صنايع چوب ،MDF من جمله از انواع ابزاآلات برش ،لوازم جانبي ،يدكي ،اندازه گيري ،برقي ،ليزري ،بادي و...راه اندازي كرد.

اين فروشگاه اينترنتي بزرگترين مرجع ابزارآلات نجاري در ايران براي جلب رضايت مشتريان خود و تهيه تجهيزات با آخرين فن آوري هاي روز دنيا ، متعهد به انتخاب بهترين ها در دنياي فناوري امروزه است.

فروشگاه  اينترنتي ابزار سعيدبه لطف استفاده از تجربه در زمينه ابزار و اتصالات محصولات ارائه شده ، اصالت كليه كالاهاي موجود در وب سايت را تضمين مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.