پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خرید موتور بالابر دماگ و ABUS آبوس

موتور بالابر دماگ یکی از اجزای بسیار مهم وینچ دماگ می‌باشد که وظیفه تامین انرژی برای حرکت وینچ جرثقیل را به عهده دارد. در بیشتر بالابرهای دماگ و آبوس، موتور و گیربکس به هم متصل هستند و یک واحد موتورگیربکس را تشکیل می‌دهند. وینچ دماگ با استفاده از نیرویی که توسط موتور تولید می‌شود، می‌تواند عملیات لیفتینگ را در صنایع مختلف انجام دهد. بالابر دماگ و بالابر آبوس جزء پرطرفدارترین انواع جرثقیل‌های سقفی قلی زاده در ایران هستند. در نتیجه خرید موتور این جرثقیل‌ها بسیار مورد توجه است. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی موتور بالابر دماگ و موتور بالابر آبوس و خرید آن‌ها بپردازیم.

موتور بالابر دماگ و موتور بالابر ABUS آبوس آلمان

موتور بالابر دماگ و آبوس توس شرکت‌های آلمانی DEMAG و ABUS عرضه می‌شوند. این دو شرکت آلمانی به دلیل استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها در ساخت محصولات خود مشهور هستند. کیفیت و دوام بالا، استحکام بالا، سهولت استفاده و قیمت مناسب از بارزترین ویژگی‌های محصولات این دو شرکت می‌باشند.

 

موتور بالابر دماگ و آبوس، موتورهای صنعتی هستند که وظیفه تبدیل توان الکتریکی به توان مکانیکی را دارند. در واقع موتور جرثقیل سقفی دماگ، توان الکتریکی را به توان مکانیکی تبدیل کرده و آن را به گیربکس وینچ دماگ منتقل می‌کند. بنابراین حرکت وینچ دماگ بدون توان مکانیکی حاصل از موتور جرثقیل دماگ امکان پذیر نیست. توان و قدرت موتور بالابر دماگ و آبوس، تاثیر زیادی در میزان ظرفیت و توان جرثقیل سقفی دارند. به گونه‌ای که هر چه موتور توان مکانیکی بیشتری داشته باشد، قدرت و کارکرد جرثقیل سقفی نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

اهمیت خرید موتور بالابر دماگ و آبوس

قبل از هر چیز لازم است بدانید که موتور بالابر دماگ و آبوس تنها جزئی از وینچ دماگ و آبوس هستند. در واقع موتور دماگ و آبوس روی وینچ دماگ و وینچ آبوس نصب می‌شوند تا توان مکانیکی لازم را برای کارکرد جرثقیل تولید کنند. از اجزای مهم دیگر وینچ دماگ می‌توان به گیربکس و درام نیز اشاره کرد. اهمیت خرید موتور بالابر دماگ و آبوس در هماهنگی آن با گیربکس جرثقیل دماگ و آبوس است.

وجود هماهنگی بین موتور و گیربکس برای ایجاد نهایت قدرت و توان توسط آن‌ها ضروری است. در واقع توان تولید شده توسط موتور بالابر دماگ باید هماهنگ با سیستم انتقال قدرت آن یعنی گیربکس باشد. در غیر این صورت شاهد کاهش قدرت، کاهش گشتاور خروجی و افزایش اتلاف انرژی خواهیم بود. در موتورگیربکس هماهنگی الکتروموتور و گیربکس در بهینه ترین حالت ممکن است.

 

مشخصات موتور بالابر دماگ و ABUS

از مشخصات مهم موتور بالابر دماگ و آبوس می‌توان به تنوع در ابعاد، قدرت و توان آن‌ها اشاره کرد. شرکت‌های دماگ و آبوس برای آن که بتوانند کاربردهای مختلفی به جرثقیل‌های خود ببخشند، موتورهای جرثقیل را در ابعاد مختلفی تولید می‌کنند. این گونه امکان نصب این موتورها در مکان‌هایی که دارای محدودیت فضا هستند بسیار آسان تر می‌شود. مورد دیگر تولید موتور جرثقیل سقفی در توان‌های مختلف است. همان طور که می‌دانید، جرثقیل‌های سقفی ظرفیت‌های متفاوتی دارند. توان موتور در جرثقیل‌هایی با ظرفیت متفاوت، با هم فرق می‌کند. بنابراین انتخاب توان موتور باید بر اساس ظرفیت جرثقیل صورت گیرد.

کیفیت بالای ساخت قطعات و دوام بالا از مشخصات دیگر موتور بالابر دماگ و ABUS آبوس می‌باشند. برای ساخت بدنه و اجزای داخلی این موتورها از بهترین و باکیفیت ترین متریال‌ها استفاده شده است. بنابراین موتورهای بالابر دماگ و آبوس می‌تواند سال‌های سال بدون هیچگونه خللی به کارکرد خود ادامه دهند.

خرید موتور بالابر از نمایندگی فروش

اگر قصد خرید موتور بالابر دماگ و آبوس را دارید می‌توانید به نمایندگی معتبر فروش محصولات DEMAG و ABUS مراجعه نمایید. شرکت‌های آلمانی دماگ و آبوس محصولات باکیفیت خود را در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می‌کنند. نمایندگی فروش معتبر و رسمی، تنها مرکز قابل اعتمادی است که می‌توانید با کیفیت ترین موتور جرثقیل دماگ و آبوس را از آن خریداری نمایید. زیرا نمایندگی‌ها محصولات را مستقیما از شرکت تولید کننده خریداری و وارد می‌کنند. با خرید از نمایندگی، می‌توانید از مزایای ارزنده گارانتی محصولات آلمانی دماگ و آبوس بهره مند شوید.

 

گارانتی معتبر یک ساله موتور بالابر ABUS آبوس و دماگ

گارانتی نامه معتبر یک ساله از مهم ترین مزیت‌های خرید موتور بالابر دماگ و آبوس از نمایندگی فروش می‌باشد. موتورهای جرثقیل دماگ و آبوس در سراسر جهان به دوام و طول عمر بالا معروف هستند. بنابراین بسیار کم پیش می‌آید که کارکرد این موتورها با مشکل مواجه شود. اما گارانتی یک ساله موتور بالابر دماگ، خیال مشتریان را بابت این محصول باکیفیت آلمانی راحت کرده است. بنابراین با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید موتور بالابر برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی خریداری نمایید.

 

خدمات پس از فروش موتور بالابر دماگ و آبوس

با خرید موتور بالابر دماگ و ABUS از نمایندگی معتبر می‌توانید از خدمات پس از فروش ده ساله این محصول بهره مند شوید. موتور جرثقیل همانند بسیاری از موتورهای صنعتی دیگر به تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای نیاز دارد. انجام سرویس‌های دوره‌ای مرتب می‌تواند مانع از خراب شدن موتور و نیاز به هزینه‌های گزاف برای تعمیرات آن شود. بنابراین از این طریق می‌توان هزینه نگهداری موتور بالابر را تا حد زیادی کاهش داد. البته بالابرهای دماگ و آبوس نسبت به برندهای دیگر دارای هزینه نگهداری بسیار کمی می‌باشند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.