پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد لباس زير زنانه از فروشگاه اينترنتي بادي باردي

يكي از مواردي كه بانوان انتخاب  خريد اينترنتي لباس زير زنانه مناسب است. در واقع عوامل مختلفي هستند كه هنگام خريد لباس زير زنانه  بايد مورد توجه قرار بگيرند.

 برخي از افراد به قيمت توجه دارند، اين در حالي است كه عده‌اي راحتي لباس زيرزنانه  را قبل از هر عامل ديگري در نظر مي‌گيرند.

 خانم‌هاي بسياري هم هستند كه بر جذابيت و زيبايي لباس زير زنانه ترك كه مي‌خواهند تهيه كنند، تأكيد دارند.

 

نوع لباس زير زنانه اسپرت هر چه كه باشد، بر خلاف تصور مي‌تواند هر زني را براي خريد گمراه و سرگردان كند. اين مسئله خصوصاً براي افرادي كه براي خريد لباس زير زنانه ارزان  تازه وارد هستند و تجربه زيادي ندارند، چالش ‌برانگيز تر هم خواهد بود.

بايد بگوييم كه اصلاً جاي نگراني نيست، زيرا با دانستن چند نكته از  مي‌توانيد به راحتي آن چيزي را خريداري كنيد كه به دنبال آن هستيد. در اين راهنماي خريد لباس زير قرار است هر آنچه كه در اين زمينه نياز داريد را با شما در ميان بگذاريم.

 

عواملي كه در انتخاب بهترين لباس زير زنانه بايد به آن‌ها توجه كرد؟

 

براي اين‌كه بفهميم بهترين لباس زير زنانه چيست، بايد به عواملي توجه كنيم. اين عوامل عبارتند از:

كشساني

 

با داشتن الگوي انتخابي براي لباس زير، بايد ميزان كشساني آن را در نظر بگيريد.

وزن

 

لباس زير هميشه به بدن نزديك است. به همين خاطر توجه به ضخامت و وزن پارچه، همچنين، اين‌ كه به حجم بدن اضافه مي‌كند يا نه، مهم تلقي مي‌شود.

ظاهر

 

نوع پارچه‌اي كه انتخاب مي‌كنيد، مي‌تواند، ظاهر لباس زير را تغيير دهد.

احساس

 

نكته مهم در انتخاب و پوشش لباس زير، احساسي است كه نسبت به پارچه داريد. در نتيجه اگر لباس زير به بدن شما ساييده شود، احساس ناخوشايندي خواهيد داشت.

مراقب لباس هاي زير خود باشيد

بهتر است لباس هاي زير زنانه ترك با كيفيت را خريداري كنيد. توصيه مي شود از خريد لباس هاي زير بي كيفيت و ارزان قيمت اجتناب كنيد. بهتر است براي جلوگيري از ايجاد حساسيت پوستي، لباس هاي زير خود را با دست و آب خنك بشوييد. سعي كنيد لباس هاي زير خود را با ماشين لباسشويي نشوئيد، زيرا الياف لباس هاي زير ظريف است و به راحتي آسيب مي بينند.

الياف طبيعي را انتخاب كنيد

لباس زير تنها لباسي است  كه مثل ست شورت و سوتين  براي مدت طولاني با پوست شما در تماس است. بنابراين بسيار مهم است كه براي جلوگيري از حساسيت هاي پوستي و اگزما، جنس لباس هاي زير خود از الياف طبيعي انتخاب كنيد. همچنين بهتر است از خريدن و پوشيدن لباس هاي زيري كه جنس آنها از الياف نايلوني و پلاستيكي است، خودداري كنيد.

لباس هاي زيري كه از الياف مصنوعي و نايلوني توليد مي شوند، به دليل تعريق زياد و عدم جذب رطوبت بدن، باعث به وجود آمدن بيماري هاي قارچي و حساسيت مي شوند. متاسفانه بيماري هاي پوستي به راحتي به قسمت هاي ديگر بدن نيز سرايت مي كنند. در صورت ابتلا به بيماري هاي پوستي سريعا به پزشك مراجعه كنيد.

كدام مدل سوتين بهتر است؟

 

اين روزها سوتين‌هاي مختلفي در بازار موجود هستند. از انواع سوتين‌‌‌هاي زنانه ژله‌اي و اسفنجي گرفته تا مدل‌هاي ساده، فنردار و حتي مدل‌هاي به اصطلاح جك‌دار؛ اما كدام يك از اين مدل‌ها بهتر هستند؟

پاسخ اين سوال به موقعيت و شرايط بستگي دارد. در حالت كلي توصيه مي‌شود كه بانوان در طول روز از سوتين‌هاي تمام نخ استفاده كنند كه فنر ندارند و هنگام خواب هم از سوتين استفاده نكنند؛ اما اين توصيه ممكن است براي بعضي‌ها راحت نباشد.

انواع سوتين‌هاي اسفنجي براي بانواني طراحي شدند كه از فرم سينه‌هايشان ناراضي هستند يا سينه‌هاي كوچكي دارند. اين سوتين‌ها بسته به اصالت برند توليد كننده‌شان ممكن مقادير كم يا زيادي از احساس گرما را به خصوص در فصل‌هاي گرم سال ايجاد كنند كه نه بهداشتي است و نه منطقي.

استفاده از سوتين‌هاي فنردار هم براي حفظ بهتر فرم بدن مناسب به نظر مي‌رسد، با اين وجود اين نوع لباس زيرها ممكن است به بدن فشار بياورند و به خصوص خانم‌هايي كه كيست سينه دارند نبايد سراغشان بروند؛ يا حداقل بعد از خريد فنر سوتين را از آن خارج كنند. براي آشنايي بيشتر با كيست سينه و نشانه هاي آن اين مطلب را مطالعه كنيد.

سوتين‌هاي جك‌دار هم براي بهتر كردن فرم بدن طراحي شده‌اند و به كار خانم‌هايي مي‌آيند كه دچار افتادگي سينه شده‌اند.

بنابراين با توجه به موقعيتي كه داريد دست به انتخاب بزنيد و تنها از سوتين‌هايي براي ساعت‌هاي طولاني‌تر استفاده كنيد كه در آن‌ها احساس راحتي مي‌كنيد.

پس از استفاده از محلول هاي ضد عفوني و يا پس از هر نوبت رفتن بـه سرويس بهداشتي با دستمال كاغذي خودرا خشك كنيد زيرا محيط‌هاي گرم و مرطوب براي رشد قارچ‌ها ايده آل اسـت. اگر لباس زير خودرا جدا از ساير لباس‌ ها بشوئيد بـه بهداشت خود كمك بزرگي كرده ايد و خشك كردن آن زير نور مستقيم آفتاب نيز باعث ميشود كـه بطور طبيعي ضد عفوني شود.

بعد از انتخاب لباس زير زنانه مورد علاقه‌تان كه با توجه به نكات بالا هم جنسي مناسب و هم سايز درستي دارد، حتما لباس زيرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداري مايع لباسشويي بشوييد و بگذاريد خوب در معرض آفتاب خشك شود. پروسه توليد اين لباس‌ها شامل مراحلي است كه خواه‌ناخواه باعث آلودگي پارچه مي‌شود.

فروشگاه اينترنتي بادي باردي  فروش انواع سوتين، شورت زنانه، جوراب، جوراب شلواري و انواع لباس راحتي زنانه با ارسال فوري و رايگان به سراسر كشور با تضمين پايين ترين قيمت در ايران.

 

راهنمای خرید لباس: نکاتی که باید در نظر بگیرید

1-سبک لباس پوشیدن تان را بشناسید

وقتی که بدانید چه سبک هایی را دوست دارید و کدام را ندارید، خرید آنلاین برای تان آسان تر می شود. با نگاه کردن به کمد لباس تان دست تان خواهد آمد که کدام استایل را بیشتر دوست دارید و می پسندید. بهترین سایت خرید لباس

برای کشف سبک لباس پوشیدن تان گاهی به یک فروشگاه بروید و چند مدلی که دوست دارید و در آن ها احساس راحتی می‌ کنید را امتحان کنید. معمولا این فروشگاه ها آینه های تمام قدی در اتاق رختکن دارند که کمک تان می کند تا فرم لباس را در تن تان ببینید. به این ترتیب سبک مورد علاقه تان را بیشتر خواهید شناخت. البته سعی کنید اگر از چیزی در فروشگاه خوش تان آمد آن را بخرید تا وقت فروشنده هم هدر نرود! بهترین مارک های چمدان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.