پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

فروش سيني نشاء برنج

سيني نشاء كاري انواع مختلفي دارد و در ابعاد و تعداد حفره هاي مختلف طراحي و توليد مي شود. براي خريد سيني نشا برنج مي توانيد نوع كشت محصول را مشخص نماييد و اگر براي چندين بار مي‌خواهيد بذر يك گياه خاص را كشت بدهيد بهتر است از سبد نشاء كاري چند بار مصرف استفاده نماييد.

سبد نشاء كاري چند بار مصرف فوق العاده با كيفيت است و مي‌توانيد در چندين مرحله محصول بكاريد و نيازي به خريد مجدد نخواهيد داشت. يك بار هزينه مي‌كنيد و چند بار استفاده مي‌نماييد.

خريد سيني نشاء به صورت آنلاين از پارس صنعت مزاياي بسياري دارد كه به شرح زير است:

ارتباطات سريع و پشتيباني فوق العاده

هزينه هاي معقول و به صرفه

كيفيت بالا

ارائه مشاوره و راهكار هاي مختلف در صنعت كشاورزي

تحويل سريع

انتخاب روش پرداخت هزينه

ارسال در كوتاه ترين زمان

سيني نشاء برنج دست دوم

برخي فعالان در صنعت كشاورزي سعي دارند براي خريد سيني نشاء كاري از سيني نشاء دست دوم استفاده كنند. به طور مثال براي كشت برنج ترجيح مي‌دهند از سيني نشاء برنج دست دوم استفاده نمايند. سيني‌هاي نشاء دست دوم داراي مزايا و معايب خاص هستند.

عمده ترين دليلي كه كشاورزان ترجيح مي‌دهند از سيني نشاء كاري برنج دست دوم استفاده كنند به سبب هزينه است. سيني‌هاي نشاء برنج دست دوم هزينه كمتري نسبت به سيني نشاء نو دارند. لذا در قسمت زير برخي از ويژگي هاي مربوطه را ذكر مي‌كنيم:

با اين اوصاف پيشنهاد پارس صنعت اين است كه يكبار هزينه كنيد و سيني نشاء برنج نو خريداري نماييد   و در موارد بعدي به خوبي از آنها استفاده كنيد.

برنج مهم‌ترين غلات در سبد غذايي مردم جهان است و روش كشت پر زحمت آن؛ اين دانه  را به دانه‌هاي با ارزش تبديل كرده به نحوي كه دور ريختن يك دانه آن در هيچ اقليمي خوشايند نيست. برنج يا به‌رنج، همانند دانه‌هاي مرواريدي است كه در هر سفره‌اي مي‌درخشد. سيني نشا برنج توليد اين بذر نفيس را چندين برابر مي‌كند.

توليد سيني شالي برنج

توليد سيني شاليكاري برنج در پارس صنعت با استفاده از بهترين و مرغوب ترين مواد اوليه ساخته مي شود. با توجه به اينكه جنس اغلب سيني هاي نشاء پلي استايرن و پلي ايتيلن و يا يونوليت هستند ما در پارس صنعت بر آن هستيم براي توليد سبد شالي برنج از موادي استفاده كنيم كه هم كيفيت كالاها را تضمين مي كند و هم به خوبي قابليت چند بار مصرف و يا يكبار مصرف داشته باشند.

توليد سيني نشاء در سطح عمده در پارس صنعت توسط تجهيزات كاملا پيشرفته انجام مي شود. سيني‌هاي نشاء در ابعاد متنوع و تعداد حفره‌هاي مختلف توليد مي‌شوند. از جمله مزاياي خريد سبد شاليكاري برنج مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

رنگ هاي متنوع سبد نشاء

گاهي كشاورزان ترجيح مي‌دهند سبدهاي نشاء را انتخاب و تهيه كنند كه داراي رنگ ها متنوع بوده و به راحتي قابل تشخيص رنگ باشند. براي خريد و تهيه  سبد نشاء به رنگ آبي و يا مشكي مي‌توانيد با ما در تماس باشيد.

طرز استفاده از سيني نشاء كاري با رنگ‌هاي متنوع تفاوت خاصي ندارد. صرفا تنوع رنگ باعث مديريت بهتر و بررسي دقيق تر، مي‌شود. زماني كه نشاء هاي مختلف مي‌كاريد بهتر است براي مشخص شدن نوع نشاء به رنگ بندي دقت نماييد. به طور مثال در سبد‌هاي مشكي نشاء برنج و در سبد هاي آبي نشاء نارنج بكاريد.

طرز استفاده از سيني هاي نشاء كاري

سيني نشاء كاري مخصوص كشت گياهان متنوعي چون برنج، كاكتوس، نارنج، زيتون، گندم و غيره مي‌باشد.

لذا براي كاشت نوع گياه بهتر است ويژگي هاي محيطي گياه را هم در نظر بگيريد

مثلا دهانه حفره، عمق حفره، نحوه زهكشي سيني نشاء مي تواند تعيين كند كه چه گياهي در آن كاشته شود.

سيني هاي نشاء معمولا داراي حفره هاي بسياري است كه مي تواند مزاياي خاص خود را داشته باشد.

براي كاشت گياه در سيني نشاء به صورت زير اقدام مي شود:

مرحله آماده سازي قلمه يا نشاء گياه: در اين مرحله قلمه گياه تهيه مي شود و نشاء هاي كوچك براي كاشت در سيني نشاء آماده مي‌شوند.

عمليات خاك ريزي در سيني نشاء: در اين مرحله قبل از اينكه بذر گياه كاشته شود، به اندازه 2 سانتي متر خاك در حفره هاي سيني نشاء ريخته مي‌شود. نكته‌اي كه وجود دارد اين است اگر بخواهيد نشاء خاصي را در حفره ها بكاريد با توجه به نوع گياه ميزان خاك اوليه را مشخص نماييد. معمولاً 2 سانتي‌متر خاك براي كاشت گياهان مناسب است. همچنين نوع خاك نبايد شن و ماسه باشد چرا كه هنگام جا به جايي نشاء‌ها با مشكل مواجه مي‌شويد. لذا براي خاك اوليه تركيباتي از كوكوپيت، پيت ماست غني شده، پرميت، ورميكوليت مناسب است.

كاشت بذر و يا قلمه و نشاء گياه: در اين مرحله بذر يا قلمه يا نشاء مورد نظر داخل حفره هاي كاشته مي‌شود.

خاك ريزي مجدد: در نهايت براي حفاظت از بذرها و نشاء‌ها مجددا داخل حفره ها خاك ريخته مي‌شود.

آبياري باكس نشاء برنج

وجه مشترك همه موجودات زنده نياز به آب است. و نه تنها انسان‌ها و حيوانات، بلكه گياهان نيز نياز زيادي به آب دارند. اما ميزان و نحوه آبياري به نسب هر گياه كاملاً متفاوت است.

در اولين روزهاي آبياري باكس نشاء برنج بايد توجه داشته باشيد كه اين كار را با سيستمي به نام مه پاش انجام دهيد. در غير اين صورت احتمالاً بذرهاي شما داخل باكس نشا برنج جابجا شده و نتيجه مطلوب نخواهد بود. به اين سيستم مه پاش اصطلاحا « ميست » نيز مي‌گويند.

اين سيستم به عنوان يكي از محبوب ترين روش‌هاي آبياري گياهان در گلخانه شناخته مي شود. اگر مي خواهيد هم مصرف آب و هم نيروي كار خود را كاهش دهيد، اين سيستم قطعا يكي از گزينه‌هاي شما خواهد بود. هم چنين با استفاده از اين سيستم به راحتي مي توانيد دماي گلخانه خود در روز هاي گرم را كاهش دهيد. اين ها بخشي از دلايلي است كه باعث شده شاليكاران نيز براي آبياري باكس نشا برنج به اين روش روي آورند.

سيني نشاء سفارش به تمام نقاط كشور

با توجه به اينكه پارس صنعت يكي از بهترين كارخانه ها در زمينه توليد سيني نشاء كاري مي‌باشد از تمامي شهرها و استان‌هاي ايران سفارش مي‌پذيرد. محصولات توليدي پارس صنعت با هزينه مناسب و كيفيت بالا توليد شده است.

https://parsanat.com/pr/rice-seedling-tray/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.